Project F1 Grand Prix in Zandvoort door Erkend Signbedrijf Jabé Reclame

Voor de Grand Prix van Zandvoort hebben meerdere signbedrijven de promotionele aankleding vormgegeven. Erkend Signbedrijf Jabé Reclame in Tubbergen heeft een aantal signs gemaakt, zie de foto’s op deze pagina, die verspreid rondom het circuit te vinden waren. De Formule 1 is  terug in Nederland en een weekend lang konden tienduizenden mensen zich vergapen aan de snelste tak van de motorsport, met Max Verstappen als vanzelfsprekende publiekstrekker (in de hoofdrol). Er was natuurlijk meer te zien dan alleen racewagens en patatkramen.

Denk aan gigantische CM.com spandoeken, kleurrijke Heineken voetgangerstunnel en zelfs een helikopter die dankzij wrapping was omgekleurd in de huisstijl van Red Bull Racing. Waar het publiek ook keek, aan signs in alle mogelijke vormen – van podia en vlaggen tot graphics en installaties – was geen gebrek. Hiermee demonstreerden bedrijven als Jabé het vakmanschap en de creativiteit die zij in huis hebben, maar ook hoe je bij een grootschalig evenement als dit optimale exposure creëert voor de betrokken partijen.

Max Verstappen mag dan op overtuigende wijze de F1 Grand Prix van Zandvoort hebben gewonnen in zijn Red Bull bolide, wij durven te stellen dat ook de signsector een plek op het podium verdient. Met de hoogwaardige, innovatieve en diverse signs die we bij de eerste Nederlandse GP in 36 jaar hebben gezien, zijn we razend benieuwd naar 2022. Een betere start dan dit jaar kunnen wij ons in elk geval niet voorstellen.